جوجه اردک

*عکس های زیبا از جوجه اردک*

جوجه اردک

*عکس های زیبا از جوجه اردک*

کلمات کلیدی
بایگانی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان
۲۹
مهر ۹۵
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹
زهرا صالحی

نظرات  (۹)

سلام عکس های زیبا و دیدنی و شگفت انگیز بود من برای تابلو نقاشی میخواستم طرح های زیبایی بود ممنونم.🙏🙏

۰۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۵۹ دستگاه جوجه کشی
عکس های قشنگی بودند.
پاسخ:
ممنون بازم به وبلاگ ما سر بزنید.
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۰ علی حسین پور
سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی دارین من خوشم اومد شمارو دنبال میکنم
لطفا مارو هم دنبال کنید
سالم باشین.
پاسخ:
سلام ممنون از شما.
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۴:۲۷ سجاد صالحی
خیلی جوجه اردک ها قشنگ هستند
پاسخ:
ممنون از شما
۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۸ عارفه علیزاده
چقدر قشنگن
پاسخ:
ممنون
۰۹ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۸ فاطمه سلیمی
چه زیباست
دنبال شدید
پاسخ:
ممنون منم شما را دنبال می کنم🐣
سلام
ممنون که به من سر زدید
دنبال می شوید
پاسخ:
خواهش می کنم
سلاااااام دنبال شدید :)

ممنون ب وب منم سرزدید بازم بیایینا .. و ج اردکی اینجا هس منم دوتا اردک داشتم ینی جوجه بعد بزرگ شدن خعلیا مث خر شدن بعد هیچی دیگه چاق شده بودن مث مرغ خوردمشون :)))
پاسخ:
بی رحم
۰۸ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۱ سجاد صالحی
وبلاگ خیلی زیبایی دارید.
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی